Besoin D'aide SVP

Le mot "fin" vient de clôturer votre histoire d'amour. Recoller les morceaux ou tourner la page? Peut-on rester amis? Comment rendre ce moment moins difficile et tirer profit de cette expérience? Cet espace est dédié à vos interrogations, vos conseils, vos sentiments.

Besoin D'aide SVP

Messagede LvRyad » Jeu 4 Oct 2012 16:33

Déjà Bonsoir, je suis un jeun homme de 23 Ans, mon Ex a cassé avec moi il y'a 1 an mais le problème c'est que je suis encore fou d'elle et je n'envisage pas de passé le reste de ma vie sans elle.. encore pire je n'apprécie plus rien et je pense sans arrêt a elle, pour vous expliqué je suis passé par une mauvaise phase et je suis passé par l'alcool et la fumette appré la mort de mon grand père et je lui est caché ça et par la suite elle a décidé de rompre avec moi ... Ma question est comment faire pour la récupéré !! je suis vraiment prêt a tout, merci. :|
LvRyad

Publicité

diet -Everybody kind of knows Brett Favre.

Messagede carpinteyrojij » Jeu 20 Déc 2012 01:32

His six picks are the most by a Browns player since Leigh Bodden recorded six in 2007
Andre Johnson Jersey
Custom Texans Jersey
Wallace also is a sharp passer with lively legs who simply seems to give the Browns a better shot to win on Sunday than Delhomme. After seeing some very creative plays against New England, New Orleans and the New York Jets with McCoy at quarterback, the offense has crawled back into a cave. Forget using complicated formations diagramed with Xs and Os, these plays were barely stickmen on a wall. No matter what they say, the plays revealed they were afraid Delhomme would make a turnover. You can't play the game that way, especially when Wallace (29 touchdown passes, 16 interceptions) has shown in his career that he rarely makes terrible throws. He also beat the Bengals, 23-20, earlier this season. It's very possible the coaches believe McCoy is healthy, and the rest of this is the usual pre-game quarterback smoke screen. But if someone else besides McCoy has to come out of the fog on Sunday to start, it should be Wallace. Related topics: cleveland browns, colt mccoy, jake delhomme, seneca wallace
http://www.texansjerseyhome.com/Andre-Johnson-Jersey-3/
http://www.texansfanshome.com/james-cas ... -c-13.html
.If you want more info.please notice Owen Daniels Jersey
James Casey Jersey
carpinteyrojij

Retourner vers Après la rupture